×
Valikko

Ota yhtyeyttä & apu

Soita meille tai lähetä meille sähköpostia

Ma-to 10:00-18:00, pe 11:00 - 18:00
Puh. 09-315 843 90.  tai lähetä sähköpostia osoitteeseen käytä allaolevaa lomaketta:

Nimi
Sähköpostiosoite: *
Aihe:
Tiedustelu: *
* Vaadittu tieto

Tilini & Tilaukseni
Vaihda toimitusosoitettani

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, saatamme ehtiä vaihtamaan toimitusosoitetta. Ole hyvä ja lähetä meille sähköpostia .

Vaihda numeroani tai sähköpostiosoitettani

Valitetettavasti tällä hetkellä ei ole mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa kun tilaus on luotu.

Näytä tilaukseni status

Nähdäksesi tilauksesi statuksen mene Minun tilaukseni-sivulle.

Miten lunastan lahjakorttini?

Jos sinulla on lahjakortti, voit lisätä sen suoraan SkatePro-tilillesi tai syöttää sen kassalla, valitsemalla Lunasta kuponki, maksutavan alapuolella.

Miten käytän SkatePro-tilini saldoa?

Päästäksesi käyttämään saldoasi sinun tulee kirjautua SkatePro-tilillesi. Kun olet kirjautunut sisään, luo tilaus ja maksa saldollasi. Summa vähennetään automaattisesti tilauksesi loppusummasta.

Lähetys ja toimitus
Kuinka kauan toimituksessa kestää?

Nähdäksesi meidän päivitetyt arviot toimitusajasta, ole hyvä ja jatka ostoskoriin tai mene sivuilllemme toimitustiedoista.

Miksi minulla on 2 eri seurantalinkkiä?

Meillä on 2 varastoa, yksi Tanskassa ja yksi Belgiassa. Joissain tapauksissa lähetämme tilauksesi molemmista varastoista, tarkoittaen että tuotteita ei lähetetä yhdessä, eivätkä välttämättä saavu samana päivänä. Näissä tapauksissa saat säat tiedot samassa sähköpostissa missä seurantalinkitkin tulevat.

Sain väärän tuotteen

Ole hyvä ja lähetä meillä sähköposti, joka sisältää:

  • tilausnumerosi
  • kuva saamastasi tuotteestasi
  • kuva tuotteen viivakoodista/tai keltaisesta tarrasta, yleensä tuotteen takana.

Ole hyvä ja älä palauta tuotetta vielä. Varmistamme että saat palautuslomakkeen kunhan otat meihin yhteyttä. :)

Vastaanotin vahingoittuneen tuotteen

Oliko paketti vahingoittunut? Oliko se toimitusyhtiön teippaama?

Mikäli oli, ole hyvä ja lähetä meille sähköposti jossa on:

  • tilausnumerosi
  • 5 kuvaa paketista, jotta voimme dokumentoida paketin vahingot
  • kuvaus ahingosta
Tilauksestani puuttuu tuote

Ole hyvä ja tarkasta 3 mahdollista vaihtoehtoa alla

1. Vahingoittunut paketti

Oliko pakettisi vahingoittunut saapuessaan? Oliko se toimitusyhtiön teippaama? Tai oliko paketissa jotain muuta joka voisi indikoida että tuote olisi hävinnyt matkalla?

Mikäli oli, ole hyvä ja lähetä meille sähköposti jossa on

  • Tilausnumerosi
  • 5 kuvaa paketista, jotta voimme dokumentoida paketin vahingot
  • tieto siittä mikä tuote puuttui

2. Saitko kaksi seurantalinkkiä?

Meillä on 2 varastoa, yksi Tanskassa ja yksi Belgiassa. Joissain tapauksissa lähetämme tilauksesi molemmista varastoista, tarkoittaen että tuotteita ei lähetetä yhdessä, eivätkä välttämättä saavu samana päivänä. Näissä tapauksissa saat säat tiedot samassa sähköpostissa missä seurantalinkitkin tulevat.

3. Ei kumpikaan yllä mainituista

Jos paketti oli ehjä etkä saanut kahta seurantalinkkiä, otathan meihin yhteyttä.

Palautukset & Rahanpalautukset
Miten palautuan tuotteeni?

Pitääkö sinun palauttaa jotakin meille? Ei ongelmaa, olemme tehneet siitä erittäin helppoa. SkateProlla voit helposti rekisteröidä palautuksesi netissä ja tilata palautuslomakkeen paikalliseen pakettipisteeseen.

Voinko palauttaa kaikki tuotteeni?

Ei, kaikkea tilaamaasi et voi palauttaa. Et voi palauttaa tuotteita joihin olet pyytänyt meitä tekemään muutoksia tarpeittesi mukaan. Lisää yksityiskohtia: Muutokset palautusoikeudessa

Voinko vaihtaa tuotteen?

Voit helposti palauttaa tuotteen ja luoda uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Kun saamme palautuspakettisi, käsittelemesse sen ja palautamme rahat, sekäilmoitamme kun prosessi on saatu käsitellyksi.

Kuinka kauan minulla on aikaa palauttaa tuote?

SkateProlle voi palauttaa tuotteita 365 päivää.

Onko sinulla viallinen tuote?

Huomasitko tuotteessasi jonkin vian? Ole hyvä ja älä lähetä sitä meille heti takaisin.Lue meidän reklamaatio-oppaamme ja ota meihin yhteyttä, sillä suurin osa tapauksista voidaan selvittää ilman että tuotteita tarvii lähettää kummastakaan päästä.

SkatePro