Löysitkö virheen? Aloita reklamaatiosi täällä!
Tiedämme, että on turhauttavaa, kun uudessa tuotteessa on ongelma. Ennen kuin lähetät mitään takaisin, lue tämä opas ja ota meihin yhteyttä. Useimmissa tapauksissa voimme ratkaista reklamaatiosi paljon nopeammin ilman, että sinun tarvitsee lähettää tuotteita edestakaisin!
Tärkeää: Jos uskot, että tuotteessasi on vika, lopeta tuotteen käyttö välittömästi. Viallisen tuotteen käytön jatkaminen voi pahentaa vahinkoa ja vaikuttaa reklamaatiosi pätevyyteen.
Oikeutesi reklamoida
Ostoksesi on suojattu kuluttajan oikeuksilla, joilla varmistetaan, että tuote on virheetön toimitushetkellä. Nämä oikeudet - ja niiden voimassaoloaika - perustuvat maassasi sovellettavaan kuluttajansuojalainsäädäntöön.
Reklamaatio kattaa valmistusvirheet tai puutteet, jotka olivat olemassa, kun vastaanotit tuotteen, riippumatta siitä, olivatko ne näkyvissä heti vai ilmenivätkö ne tavanomaisen käytön aikana.
Reklamaatio ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet seuraavista syistä:
- Väärinkäyttö tai väärinkäyttö (esim. tuotteen käyttö tavalla, jota ei ole tarkoitettu).
- Huollon puute.
- Tuotteen muuttaminen tai muokkaaminen (rakentavat muutokset).
- Haitallinen käyttö tai käsittely, joka edistää tuotteen hajoamista tai toimitusvajetta.
Oikea-aikaisen reklamaation varmistamiseksi sinun on tehtävä se kohtuullisen ajan kuluessa vian havaitsemisesta. Kahden kuukauden kuluessa tehdyt reklamaatiot katsotaan aina oikea-aikaisiksi, mutta kehotamme sinua ottamaan yhteyttä mahdollisimman pian.
Huomaa, että tämä lakisääteinen reklamaatio-oikeus ei ole sama kuin takuu. Takuu on valinnainen lisäkattavuus, jota me emme tarjoa.
Vaatimuksen nopeuttaminen: Mitä tarvitsemme
Nopein tapa saada korvausvaatimuksesi arvioitua on lähettää kaikki tarvittavat tiedot ja kuvamateriaalit meille välittömästi.
Aloita korvausvaatimuksesi AI-agenttimme Ollien kanssa nyt tai pyydä häneltä apua, jos sinulla on lisäkysymyksiä.
Kun meillä on kaikki tarvittavat tiedot ja kuvat, arvioimme tapauksesi. Tämä kestää yleensä korkeintaan muutaman arkipäivän.
Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Jos korvausvaatimuksesi hyväksytään arvioinnin jälkeen, tarjoamme tilanteeseen perustuvan ratkaisun, johon voi kuulua mm:
- Korjaus
- Korvaaminen
- Palautus tai hinnanalennus