Joulu - Miten saat tilauksesi ajoissa
Haluatko varusteesi ennen joulua?
Ei stressiä - varmista vain, että teet tilauksesi viimeistään 17. joulukuuta klo 12:45. Ja tässä on juju: kaiken ostoskorissasi ole van tavaran on oltava varastossa (tai sen odotetaan olevan varastossa siihen mennessä). Näin voimme toimittaa ne sinulle ajoissa suureksi päiväksi.
Varastotilanne ja toimitustiedot
Ennen kuin painat kassalle, tarkista hetkeksi tuotteen tila:
Varastossa
Valmiina lähtöön! Tuote on saatavilla ja se toimitetaan mahdollisimman pian.
Odotettu varastossa xx/xx
Tuote on jo matkalla ja odotamme toimitusta määritellyn päivämäärän jälkeen.
Ennakkotilaustuote (toimitetaan xx/xx)
Jos tuote tilataan nyt, se toimitetaan odotettuna päivänä.
Yleisiä toimitustietoja löydät osoitteesta Toimitustiedot.
Huomio
- Kommenttien lisääminen tilaukseen kassalla saattaa hidastaa toimintaa.
- Toimituksessa voi esiintyä ongelmia (rahdin viivästyminen, toimittajan viivästyminen, custom jne.).
- Ei jaettuja lähetyksiä - tilauksesi lähetetään, kun kaikki tuotteet ovat varastossa.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseen sen tekemisen jälkeen?
Haluatko päivittää tietojasi, osoitetta tai tuotteita? Käy SkatePro-tililläsi peruutta aksesi ja tilataksesi uudelleen.
Jos peruutuspainike ei ole näkyvissä, tilauksesi on jo käsitelty toimitettavaksi eikä sitä voi enää muuttaa.
Muutitko mielesi? Ei hätää.
Voit palauttaa tilauksesi 365 päivän kuluessa. Olipa kyseessä sitten väärä koko, väärä väri tai vain väärä fiilis - me autamme sinua.
Tutustu palautusehtoihimme.
Joulun aukioloajat
Yritämme parhaamme ollaksemme paikalla, kun meitä tarvitset. Tässä on, milloin olemme tavoitettavissa:
23. joulukuuta: 11.00 - 17.00
24. - 26. joulukuuta: suljettu
29. joulukuuta: 11.00 - 17.00
30. joulukuuta: 11.00 - 17.00
31. joulukuuta - 1. tammikuuta: suljettu
Kun olemme poissa, voit vapaasti keskustella tekoälyagenttimme Ollien kanssa, joka on tavoitettavissa ympäri vuorokauden.
Lomatoimitus FAQ
- Voinko saada osan tilauksestani toimitettua aikaisemmin?
Ei, anteeksi! Toimitamme kaiken yhdessä, kun kaikki tuotteet ovat varastossa.
- Voinko saada lahjani paketoituna?
Tiedämme, että lahjapakkaaminen on hauskaa (ja joskus hengenpelastavaa). Tänä vuonna jätämme sen kuitenkin väliin, jotta asiat etenevät nopeasti ja sujuvasti. Tilausten kääriminen hidastaa toimitusta, ja haluamme varmistaa, että tavarasi saapuvat sinulle ajoissa.
Vinkkimme? Nappaa siistiä paperia, kiinnitä rusetti ja tee siitä oma. Sinä osaat tämän!
- Pakkaus paljastaa yllätyksen?
Varoitus: toimitamme kaikki tilaukset laatikoissa, jotka on sinetöity SkatePro-teipillä - joten jos lapsesi ovat valppaina joulun vihjeiden suhteen, kannattaa välttää kotiinkuljetusta.
Valitse toimitusvaihtoehto, jossa voit siepata paketin, tai lähetä se ystävälle tai naapurille.
- Entä jos tilaukseni viivästyy?
Teemme parhaamme saadaksemme varusteesi perille ajoissa, mutta joskus sattuu asioita - kuten rahdin viivästymisiä, customin viivytyksiä tai toimittajan ongelmia.
Jos tilauksesi viivästyy, voit siirtyä asiakastilillesi ja ladata lahjakortin. Siinä näkyvät tilaamasi tuotteet, joten sinulla on jotain paketoitavaa tai jaettavaa odottaessasi.
- Entä jos valitsemani pakettikauppa on täynnä?
Sitä sattuu - etenkin lomaruuhkan aikana. Jos valitsemasi pakettikauppa on täynnä tilauksesi saapuessa, kuljetusliike ohjaa pakettisi automaattisesti lähimpään vapaaseen pakettikauppaan.
Saat ilmoituksen uudesta noutopaikasta, joten voit noutaa tavarasi viipymättä.
- Entä jos tilauksessani on jotain vikaa?
Puuttuuko jokin tuote? Sait väärän tuotteen? Jokin saapui ja näyttää siltä kuin se olisi hävinnyt taistelun jakeluauton kanssa?
Ei hätää - me autamme sinua. Aloita reklamaatio tekoälyasiamies Ollielle. Hän opastaa sinut vaiheiden läpi, jotta asia selviää nopeasti.
