|
Vahvistettu ostaja |
"Tuotteen palauttamisessa ja rahojen takaisin saamisessa meni lähes kuukausi. Välistä paketti oli hukassa jossain, jouduin itse selvittelemään paketin olinpaikkaa Fedexiltä. Kun sain ilmoituksen, että paketti oli palautunut, niin joudun edelleen kyselemään rahojeni perään vielä yli viikko palautumisesta. Vasta siinä vaiheessa minulle kerrottiin, että rullaluistimet olivat vaurioituneet palautuksen aikana, olin kotona pakannut ehjät ja käyttämättömät luistimet, joten rikkoutuminen oli tapahtunut palautuslähetyksen aikana. Sain onneksi vihdoin ja viimein rahani takaisin, mutta rahojen palautuksessa kesti aivan kohtuuttoman pitkään." |
Katja Tupamäki (Jyväskylä) |
07.08.2024 |
Vastaus SkateProlta: Kiitos arvostelustasi Katja. Palautukset Suomesta Tanskaan kestävät yleensä 2 viikkoa ja pyydämme 4-5 arkipäivää, jotta voimme käsitellä palautuksen. Kaiken kaikkiaan sait kuitenkin palautuksen 3 viikon kuluttua paketin palauttamisesta. Jos käytät palautuspalveluamme ja jotain menee pieleen seurannassa tai paketissa, olemme aina valmiita auttamaan sinua ja ratkaisemaan tilanteen. Sinun tarvitsee vain ilmoittaa meille ongelmasta, jotta tiedämme, että jotain on vialla. // Sinun joukkueesi SkatePro ❤️ |
|
Vahvistettu ostaja |
"Meni aivan liian kauan😭💀 meni nn yli 2 viikkoa saaha rahat takaisin. ja piti maksaa positus takaisin itse. JA SKATEPROSSA LUKEE SUOMEN KIELELLÄ RAHAN PALAUTUS 365 PÄIVÄÄ. No eipä oo ku nn 5€ maksaa lähettää takaisin paketti😭🫣" |
Joonatan Juutinen (Oulu) |
16.05.2023 |
Vastaus SkateProlta: Kiitos arvostelustasi Joonatan.
Ilmoitamme verkkosivuillamme, että tuotteiden palautuksen toimituskulut ovat 4,90 €, tässä linkissä: https://www.skatepro.fi/d58.htm, joten valitettavasti se ei ole ilmaista.
Palautuksesi tapahtui seuraavasti: täytit palautuslomakkeen 16.4., paketti toimitettiin meille 25.4. ja hyvitimme sen sinulle 26.4.. Nämä ovat vakiomenettelymme.
// Your Team SkatePro ✌ |
|
Vahvistettu ostaja |
"Luotettava palvelu, mutta
tylsää kun ei ilmaista ja lisäksi koin harmittavan tilanteen kun alehintaan ostin kyynärsuojat mutta olivat väärän kokoisia ja en saanut vaihtaa toiseen kokoon vaikka varastosta olisi löytynyt. Kun ostohinnan palautus vihdoin tuli ei ollut enää tuote ostettavissa alehintaan ja päädyin ostamaan toisen tuotteen. Sekä palautuksesta ja vaihtoehtoisesta tuotteesta piti postituskulut maksaa." |
Samuel Öhman (Parainen) |
05.05.2023 |
|
Vahvistettu ostaja |
"Palautuskäytäntö toimiva, maksullisuudesta miinusta, tuote lähti palautukseen, kun ei vastannut kuvausta." |
Paula M. (Jämsä) |
15.03.2022 |
|
Vahvistettu ostaja |
"Erinomaiset tuotteet" |
Henna-Maria Ojaniemi (HANHIKOSKI) |
11.01.2022 |
|
Vahvistettu ostaja |
"Palautus toimi hyvin" |
Tomi M. (VANHALINNA) |
15.02.2021 |
|
Vahvistettu ostaja |
"Hiukan epäselvä,pitäisi olla ilmainen" |
Ne Te (Tornio) |
05.01.2021 |
Näytä kaikki 769 arvostelua